Direktlänk till inlägg 17 september 2008

Länge sen nu!!

Av Karin - 17 september 2008 21:07

Oj vad det var länge sen vi skrev här nu.....*skäms på mig*...


Hela sommaren har sprungit förbi oss med storm steg, har ju haft en kanon sommar iår som man absolut inte får klaga över.

Känns som att det inte hänt något nytt alls sen sist men det  har det ju faktiskt gjort.


Huset har tagit form och är en stor fin villa som vi längtar efter att få flytta in i, det är mkt kvar att göra och min kära sambo fixar och donar så mkt han bara hinner på sin lediga tid...känns som att han redan bor där =)

Skulle han säga att vi kan flytta in nu så skulle jag packa allt på bara en sekund, så mkt längtar jag efter mitt egna nya fina hus....

Tänk vilken fantasisk känsla med allt sprillans nytt.....lyxigt!!!!


Vi har även hunnit med lite semester....

Jag var iväg en vecka med jobbet i Turkiet..var ju en jobb resa men ändå som lite semester....men fyyyyyyyy vad det var varmt, d var knappt man palla med....det gick knappt att vara i solen!!!

Sen vet jag inte om Turkiet var sådär riktigt fantastiskt...men vem ska klaga..det var ju faktiskt gratis!!


Annars gjorde vi inte jätte mkt under semestern..var ju som sagt mkt att fixa o greja med i huset...

Vi var ute o bada lite, var en tur på öland och annars bara hade d gött här hemma...d e ju semester d me =)


Har ju faktiskt en annan kul och spännande nyhet att berätta...

Vi ska få en liten bäbbe nästa år o det känns ju jätte stort och speciellt....

Var faktsikt ida på dan o gjorde ultraljud, helt sjukt o se den lilla där inne som sprattla runt..o hjärtat som slog så fint!!

Allt blev så verkligt på bara en sekund =)


Lilleman han frodas o mår som en prins....som vanligt =)

Går nu en apporterings kurs med honom, tror  att det passar honom såå bra bara man kommer in i hur man skall göra med honom, han älskar ju att bära o hämta...så detta hoppas vi blir en succe...

Han är ju sitt lilla trotsiga jag ännu, så detta hoppas vi på att få bukt med snart..men han kanske är inne i någon period i livet just nu...det vet man ju inte =)


Dags att avsluta här nu...

Men ha d så gott så länge...

//Karin & Diesel


 
 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

21 september 2008 11:18

Nämän... ett livstecken! Välkommen tillbaka, och ett jättegrattis till den väntade lilla bäbisen.
Kul att ni snart har ett alldeles eget hus färdigt för inflyttning. Blir spännande.
Ha det gott!

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 4 maj 2008 21:12

Ja så var det snart måndag igen.. Hoppas ni alla haft en härlig helg och att valborg/1 maj vart trevligt!! Jag själv har jobbat faktiskt..blev en lång körare med det gick fint ändå...   I onsdags så åkte jag o lilleman upp till delsjön för att träffa...

Av Karin - 29 april 2008 22:40

  Tror minsann att våren här, lr jag vet att den e d!!! För när björkarna slår ut då vet man att d e vår =) Dessa dagarna har varit super sköna ju, visst d har blåst väldigt mycket men vindarna har vart varma o sköna ju...SUPER HÄRLIGT!!   Husbygget ...

Av Karin - 24 april 2008 20:50

Hej alla glada....   Fyyyyyyy va länge sen jag skrev här inne, d va värst!!! Har nästan gått en månad nu och jag sitter o funderar på vad som har hänt under denna tiden...antagligen inte så mkt eftersom att jag inte uppdaterat =)   Har inte varit myc...

SOL

Av Karin - 29 mars 2008 18:03

Ja vart har solen tagit vägen???? Gjorde iof inget att det regnade idag för min del, vill bara ha bort snön...HELT onödigt att den kom enligt min åskit!!!   Var länge sen jag uppdaterade här insåg jag....har vart mycket som vanligt..(dålig ursäkt).. ...

Av Karin - 17 mars 2008 21:12

Ja d e jag matte karin som har varit en sjukling i flera dagar nu, usch o fy vad tråkit d har varit!!! Legat från onsdag kväll och ända till lördag i magsjuka OCH förkylning, har varit helt slut!!! Men nu får vi hoppas att vi haft vårt och att man hå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards