Direktlänk till inlägg 11 mars 2008

Trevlig tisdag

Av Karin - 11 mars 2008 23:45

Tisdag idag då....har precis kommit hem från en mycket trevlig kväll med min lilla mamma =)

Träffade mamma på stan vid 4 tiden då vi gick och kikade lite i affärer, mamma shoppade 2 fina blusar till sig och en jätte fin svart kjol till mig som jag kan ha när jag jobbar...(tack mamma)...

Sen gick vi o käka middag på en mysig restaurang i väntan på få gå till operan där vi skådade Ny Fair Lady som den heter, den va super, rolig och lättsam!!!

Jodå så vi har haft en hel kväll o det var trevligt!!!


Innan jag åkte in till stan var jag ute i skogen med Diesel en sväng så han fick springa av sig lite!

Gjorde en uppletar ruta till han, men han fattar ju inte vad jag vill att han ska göra alltid så det gick väl sådär som vanligt..men han fick söka i alla fall!!!

Godis trädet är ju en stor hit hos lilleman som är ett matvrak...han har lärt sig att vi brukar ju faktiskt göra den när vi är ute i skogen så jag tror han nu börjar bli en trädklättrar hund för han e uppe på alla träd o nosar efter godis...ja söt e han i alla fall!!!

Nu på kvällen här har han vart me husse o jobbat så han e helt slut nu, vet att han far runt som ett yrväder när han e me husse för det brukar alltid finnas hur mkt spännande saker som helst att hitta på hyss med =)


Nu är klockan ganska mkt i alla fall o vi ska sova nu...

Natti natti allihopa

//Karin & Diesel

 
 
Ingen bild

therese och busarna

12 mars 2008 00:31

mysig dag!!! med lilla mamma...:)
han e verkligen söt lilla killen...vi höres av i morgon om vi skulle promenera hade varit jätte trevligt...natti natti och en bamse kram på er

 
Ingen bild

Cavvetjejerna

12 mars 2008 09:50

Åhh, vad han är söööt Diesel! Vi tror vi är kära:-))
Nospussar från Molly & Moa

 
Ingen bild

Johanna som inte har en hund, men jag har rasmus:D

13 mars 2008 16:42

Hej Karin! Ber om ursäkt igen att vi kom instormande idag när du låg sjuk! du såg lite dassig ut, hoppas du blir frisk snart! Diesel är för go, fina bilder du har lagt in! Krya på dej! Kram

 
Ingen bild

mamma

14 mars 2008 10:12

Sötare hund får man leta efter!!

 
Nicole

Nicole

17 mars 2008 13:13

Hej på er! Vad söt han är Diesel. :-) Vi är lite "sega" på att svara på inläggen ibland, men tiden går så snabbt så man hinner inte med det man vill hinna! Jag var på Malmöutställningen i helgen, hjälpte Frida. Vilken fantastisk dag för Anna, inga dåliga resultat. ;-) Ska du på någon utställning i vår och titta? Jag har bestämt mig för att ställa Casper i Hässleholm i maj...mest för skojs skull. Det var ett tag sen så det ska bli jättespännande. Vi älskar ju Göteborg så det hade ju varit jättetrevligt. ;-)
Ha en härlig måndag, ni har fått snö va?
Kram Nicole & Casper

http://www.freewebs.com/cockercasper

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 17 september 2008 21:07

Oj vad det var länge sen vi skrev här nu.....*skäms på mig*...   Hela sommaren har sprungit förbi oss med storm steg, har ju haft en kanon sommar iår som man absolut inte får klaga över. Känns som att det inte hänt något nytt alls sen sist men det  h...

Av Karin - 4 maj 2008 21:12

Ja så var det snart måndag igen.. Hoppas ni alla haft en härlig helg och att valborg/1 maj vart trevligt!! Jag själv har jobbat faktiskt..blev en lång körare med det gick fint ändå...   I onsdags så åkte jag o lilleman upp till delsjön för att träffa...

Av Karin - 29 april 2008 22:40

  Tror minsann att våren här, lr jag vet att den e d!!! För när björkarna slår ut då vet man att d e vår =) Dessa dagarna har varit super sköna ju, visst d har blåst väldigt mycket men vindarna har vart varma o sköna ju...SUPER HÄRLIGT!!   Husbygget ...

Av Karin - 24 april 2008 20:50

Hej alla glada....   Fyyyyyyy va länge sen jag skrev här inne, d va värst!!! Har nästan gått en månad nu och jag sitter o funderar på vad som har hänt under denna tiden...antagligen inte så mkt eftersom att jag inte uppdaterat =)   Har inte varit myc...

SOL

Av Karin - 29 mars 2008 18:03

Ja vart har solen tagit vägen???? Gjorde iof inget att det regnade idag för min del, vill bara ha bort snön...HELT onödigt att den kom enligt min åskit!!!   Var länge sen jag uppdaterade här insåg jag....har vart mycket som vanligt..(dålig ursäkt).. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards