Direktlänk till inlägg 14 februari 2008

1 år idag =)

Av Karin - 14 februari 2008 16:25

 Idag den 14 februari har jag och Fidde vart förlovade i 1 år, originellt att förlova sig på alla hjärtans dag va =)

Detta året har i alla fall gått jätte snabbt och faktiskt vart ett bra år, hoppas det kommande blir lika bra!!?? =)


Idag så har jag och Diesel inte gjort så jätte mycket för att jag har flängt runt och gjort en massa ärenden och varit hos frissan (där jag dock inte ens blev speciellt nöjd).

Vi hann busa lite ute på gräsmattan i morse i alla fall, tror det blir mer bus när husse kommer hem!

Har klippt lillbusens klor, och det är ingen rolig historia! Han blir som förbytt och bara skriker =(

Vet att han e känslig i sina små tassar men jag kan inte tro att det gör ont ens en gång, klipper aldrig han ens i pulpan!!

Ngn mer som har detta problem???

Hade tänkt att trimma honom lite idag men kände inte att jag ville bråka mer med honom idag efter klo klippningen då han inte e duktigas på trimbordet, så denna bortskämda hund slapp undan d ida =)

Jag ska förhoppningsvis få expert hjälp av Anna (kennel seapower) ng ndag snart med trimmning! Jag trimmar honom själv helt och hållet men d blir inte alltid så snyggt så skulle behöva lite expertis där =)


Resten av denna fantastiskt härliga dag går nog i lugnets tecken, skulle träna vatten gympa men skiter nog i det ida, får va hemma och mysa me Fidde och Diesel istället då d trots allt är alla hjärtans dag =)


Så alla som läser detta: Ha en fantastiskt härlig alla hjärtans dag!


Ha d gott

//Karin & Diesel

 
 
therese och busarna

therese och busarna

15 februari 2008 00:48

hej hej.. små hjärtan och grattis på ett-års dagen...har lite samma problem och tror att många har det med klo klippningen. dom står stilla och fint men dom ser ut som om dom höll på att dö typ...hahahh... hoppas att kvällen va mysig och att det blev många pussar..hihihi.. e nu själv hem kommen från jobbet.. och skall nu lägga mig strax..natti natti och en bamse kram på er

http://www.crazy4boxer.bloggagratis.se

 
Angelica & Eddie

Angelica & Eddie

15 februari 2008 06:47

Hej på er! Nä men så skoj att ni skaffat en blogg! Och vilka härliga bilder du har på sidan! ;)Klart jag kan fota söte Diesel lite när vi ses nästa gång, det är bara roligt! Men jag kan inte garantera att de blir fina! *fniss* Hoppas ni hade en jättetrevlig Alla Hjärtans Dag! Må så gott nu!

http://www.icca.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 17 september 2008 21:07

Oj vad det var länge sen vi skrev här nu.....*skäms på mig*...   Hela sommaren har sprungit förbi oss med storm steg, har ju haft en kanon sommar iår som man absolut inte får klaga över. Känns som att det inte hänt något nytt alls sen sist men det  h...

Av Karin - 4 maj 2008 21:12

Ja så var det snart måndag igen.. Hoppas ni alla haft en härlig helg och att valborg/1 maj vart trevligt!! Jag själv har jobbat faktiskt..blev en lång körare med det gick fint ändå...   I onsdags så åkte jag o lilleman upp till delsjön för att träffa...

Av Karin - 29 april 2008 22:40

  Tror minsann att våren här, lr jag vet att den e d!!! För när björkarna slår ut då vet man att d e vår =) Dessa dagarna har varit super sköna ju, visst d har blåst väldigt mycket men vindarna har vart varma o sköna ju...SUPER HÄRLIGT!!   Husbygget ...

Av Karin - 24 april 2008 20:50

Hej alla glada....   Fyyyyyyy va länge sen jag skrev här inne, d va värst!!! Har nästan gått en månad nu och jag sitter o funderar på vad som har hänt under denna tiden...antagligen inte så mkt eftersom att jag inte uppdaterat =)   Har inte varit myc...

SOL

Av Karin - 29 mars 2008 18:03

Ja vart har solen tagit vägen???? Gjorde iof inget att det regnade idag för min del, vill bara ha bort snön...HELT onödigt att den kom enligt min åskit!!!   Var länge sen jag uppdaterade här insåg jag....har vart mycket som vanligt..(dålig ursäkt).. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards