Direktlänk till inlägg 12 februari 2008

En vanlig tisdag!!

Av Karin - 12 februari 2008 20:12



Dagarna rullar förbi så snabbt tycker jag, känns som att man inte hinner med någonting alls....önskar dygnet hade några fler timmar!! =)


Den här tisdagen började vi med att sluta jobba kl kvart i 9 sen begav vi oss upp mot kungälv där vi mötte upp Therese och hennes söta Terra, även en kompis till Therese var med me sin boxer hanne!!

Vi gick 5 km spåret och det var gott, tror att Diesel kände sig ganska mörbultad efter att ha lekt med en boxer..men som man brukar säga den som ger sig in i leken får leken tåla!!

Har konstaterat att min lille fis inte passar så bra i grupp, han blir stressad och vill inte lyssna. Därför gick jag och Diesel lite före de andra och på så sätt kunde jag få bättre kontakt med honom och även ha honom lös...han va jätte duktig och brydde sig inte så mkt alls om de andra!!


Efter denna lång promenad begav vi oss till stora syrran där jag satt barnvakt åt lille bimbim, han kryper för fullt och är överallt =)

Men han e såååå gooo ändå!!!!!


Skulle nu här ikväll gått på vatten gympa men kom för sent till d passet så jag missa d, fy va besviken jag e!! =(


Snart en ny dag igen och då är det onsdag!!!


//Karin &  Diesel

 
 
Ingen bild

therese och boxarna bus

13 februari 2008 07:53

hej på er.. det va jätte kul att promenera..och att träffa er.. twix blir som diesel stressad när det blir för mycket hundar..ja hoppas för kung och foster land att det kan vara gött väder på lördag..så att vi inte får dränkt korv hahahahah... ha det gött så höres vi av...kram på er

 
Ingen bild

Malin

13 februari 2008 10:14

Shit! Får man vara så där söt??? Diesel alltså=)

 
cockertjejer

cockertjejer

13 februari 2008 11:45

Men vilken sötnos :-) Fick tipset kika in här och en sån trevlig blogg. Hit kommer vi så gärna igen. Ha en mysig onsdag :-) Kramar

http://www.cockertjejer.dinstudio.se

 
Michaela och Sesam

Michaela och Sesam

13 februari 2008 18:43

Hej på er, va trevligt att ni börjat blogga, då ska jag allt kika in här och läsa om era äventyr ;-) Va fint täcke Diesel har fått e de nytt? Var har du köpt det i så fall? himla snyggt får jag säga=) Sånt kanske lille piraten skulle ha ;-) Vi får allt ta och ses någon dag, jag ska säga till om någon agilitytävling i närheten dyker upp. Vi hörs och ses ha det fint kramar från oss

http://www.sesam.webblogg.se

 
Ingen bild

cockertjejer

13 februari 2008 19:30

tack för besöket hos oss :-) jo skicka gärna en bild på snyggingen, det skulle vara superskoj att ha med honom på vår sida kompisar på nätet :-) kramar, kramar

 
Ehlin

Ehlin

13 februari 2008 21:55

Hej! :)

Hittade hit från cockertjejernas hemsida.
Jag har en flatcoated som är dotter till Annas flatte Dafnes Gentle *Ellen*.

Skoj att läsa om vad ni hittar på för något..
Kommer tillbaka här massor med fler gånger framöver!

Ha det bäst!
Hälsningar Ehlin, flatten Sally och cairnterriern Abbe

http://www.ehlin-hundarna.dinstudio.se

 
Ingen bild

Ehlin, igen..

13 februari 2008 21:57

Glömde skriva att Diesel ser jätte fin ut och en supertrevlig cockerkille! :)

Vi väntar nämligen på en cockerflicka..
/Ehlin

 
Ingen bild

Johanna

14 februari 2008 16:20

Vilka gosiga kort! Du ska få bilderna jag tog idag en annan dag :D Fasen va han är busig och glad diesel! Han är en humörhöjare! puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 17 september 2008 21:07

Oj vad det var länge sen vi skrev här nu.....*skäms på mig*...   Hela sommaren har sprungit förbi oss med storm steg, har ju haft en kanon sommar iår som man absolut inte får klaga över. Känns som att det inte hänt något nytt alls sen sist men det  h...

Av Karin - 4 maj 2008 21:12

Ja så var det snart måndag igen.. Hoppas ni alla haft en härlig helg och att valborg/1 maj vart trevligt!! Jag själv har jobbat faktiskt..blev en lång körare med det gick fint ändå...   I onsdags så åkte jag o lilleman upp till delsjön för att träffa...

Av Karin - 29 april 2008 22:40

  Tror minsann att våren här, lr jag vet att den e d!!! För när björkarna slår ut då vet man att d e vår =) Dessa dagarna har varit super sköna ju, visst d har blåst väldigt mycket men vindarna har vart varma o sköna ju...SUPER HÄRLIGT!!   Husbygget ...

Av Karin - 24 april 2008 20:50

Hej alla glada....   Fyyyyyyy va länge sen jag skrev här inne, d va värst!!! Har nästan gått en månad nu och jag sitter o funderar på vad som har hänt under denna tiden...antagligen inte så mkt eftersom att jag inte uppdaterat =)   Har inte varit myc...

SOL

Av Karin - 29 mars 2008 18:03

Ja vart har solen tagit vägen???? Gjorde iof inget att det regnade idag för min del, vill bara ha bort snön...HELT onödigt att den kom enligt min åskit!!!   Var länge sen jag uppdaterade här insåg jag....har vart mycket som vanligt..(dålig ursäkt).. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards